| |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zawody odbędą się w dniu 16 grudnia 2006 roku w hali sportowej w Regulicach REGULAMIN TRZECICH ŚWIĄTECZNYCH ZAWODÓW W PIŁKĘ HALOWĄ JEDNOSTEK OSP GMINY ALWERNIA, ORAZ GOŚCINNIE DRUŻYN Z PSP CHRZANÓW, KOMISARIATU POLICJI W ALWERNII, DRUŻYNY POLICJI Z CHRZANOWA ORAZ DRUŻYNY Z KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAKOWIE, O PUCHAR PREZESA ZARZĄDU GMINNEGO OSP W ALWERNII DRUHA JANA RYCHLIKA. Sponsorzy zawodów: GMINA ALWERNIA BRONISŁAW CYGANIK - FIRMA "PROFIT" Z GROJCA 1.Zawody odbędą się w dniu 16.12.2006r na hali sportowej w Regulicach. 2.W zawodach wezmą udział drużyny z OSP Gminy Alwernia oraz zaproszone drużyny z PSP Chrzanów, PSP Kraków, KPP w Chrzanowie, Komisariatu Policji w Alwerni. 3.Zawody odbywają się w dwóch kategoriach wiekowych: •oldboye - powyżej 35 roku życia •seniorzy - do 35 roku życia W/w podział na grupy wiekowe dotyczy tylko drużyn z OSP Gminy Alwernia. Drużyny gości występują w tej kategorii wiekowej, w której jest większość zawodników z podstawowego składu. 4.Skład drużyn: bramkarz + 4 zawodników w polu. Drużyny mogą mieć po dwóch zawodników rezerwowych. Ilość zmian w czasie meczu dowolna. 5.Mecze odbywają się po 15 minut bez zmian połów boiska. 6.Czas przerwy między meczami wynosi maksymalnie 5 minut. Jeśli któraś z drużyn nie stawi się na boisku o wyznaczonej godzinie to przegrywa swój mecz walkowerem 0-3.Harmonogram meczów będzie ogłoszony przed rozpoczęciem zawodów. Kolejne mecze odbywałyby się co 20 minut. 7.Zawodnicy jednej drużyny w danej kategorii wiekowej nie mogą grać w innej drużynie gdyż drużyna ta zostanie zdyskwalifikowana. Wyjątek dotyczy zawodników powyżej 35 roku życia którzy po zakończeniu meczów w swojej grupie wiekowej mogą grać mecze w kategorii wiekowej do 35 roku życia. 8.Drużyny OSP mogą maksymalnie wystawić jedną drużynę oldboyów i dwie drużyny seniorów. 9.Każdy z uczestników zawodów musi posiadać dowód tożsamości. 10.Drużyny przed przystąpieniem do zawodów muszą do sekretariatu zawodów złożyć listę z wypisanymi czytelnie nazwiskami i imionami, wiekiem zawodników oraz kategorią wiekową. Lista musi być bezwzględnie podbita przez lekarza pod rygorem nie dopuszczenia drużyny do zawodów. Zawodnicy którzy nie mają ukończonych 18 lat życia muszą mieć zgodę rodziców na wzięcie udziału w zawodach. W innym wypadku nie zostaną dopuszczeni do wzięcia udziału w turnieju. 11.Drużyny w kategorii seniorów rozgrywają mecze w 2 grupach. W półfinałach zwycięzca 1 grupy gra mecz z 2 drużyną z grupy drugiej. W drugim półfinale gra zwycięzca 2 grupy z drugą drużyną z pierwszej grupy. W finale zagrają zwycięzcy półfinałów. Jeśli po 15 minutach meczu będzie wynik remisowy to drużyny rozegrają dogrywkę 5 minut. Jeśli i wtedy nie będzie rozstrzygnięcia to drużyny będą wykonywać po 2 rzuty karne. Jeśli i wtedy nie będzie rozstrzygnięcia to będą wykonywane po pierwszym rzucie karnym aż do rozstrzygnięcia. 12.Losowanie grup odbędzie się przed rozpoczęciem zawodów przy udziale komisji sędziowskiej i kapitanów drużyn. 13.0 zwycięstwie w grupie w pierwszej kolejności decyduje liczba zdobytych punktów a następnie różnica zdobytych bramek do straconych. Jeśli dwie drużyny będą miały tyle samo punktów i taką samą różnicę bramek to o zwycięstwie zadecyduje bezpośredni bilans spotkań pomiędzy tymi drużynami. 14.Jeśli zawodnik występujący na boisku użyje wulgarnych słów lub jeśli sfauluje złośliwie zawodnika to dostanie karę usunięcia na dwie minuty z boiska. Jeśli to powtórzy to zostanie do końca meczu usunięty z boiska a drużyna będzie grała w osłabieniu do końca meczu. 15.Turniej rozgrywany jest o Puchar Prezesa Zarządu Gminnego OSP w Alwerni. Puchary dostaną drużyny które zajęły miejsca od 1 do 3 w obu kategoriach wiekowych oraz król strzelców. 16.Obsługę medyczną zapewnią druhowie ze Służby Maltańskiej z Chrzanowa. Porządek zawodów: A/ 7:45 spotkanie komisji sędziowskiej, B/ 8:00 zgłaszanie drużyn do komisji sędziowskiej, C/ 8:15 odprawa komisji z kapitanami drużyn, D/ 8:30 rozgrzewka zawodników, E/ 8:45 uroczyste rozpoczęcie zawodów (okolicznościowe przemówienia oraz uwagi sędziego i obsługi medycznej). F/ 9:00 rozpoczęcie pierwszego meczu. G/ 13:30 zakończenie turnieju H/ 14:00 wręczenie pucharów, pamiątkowe zdjęcia. Przewodniczącym komitetu organizacyjnego oraz komisji sędziowskiej jest druh Mieczysław PAW. Proszę o potwierdzenie wzięcia udziału w zawodach do 10 grudnia 2006 roku tel. 012/283 21 29 OPRACOWAŁ: Druh Krzysztof CIUPEK |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|